Friday, January 23, 2009

Mama dziękuje za życzenia!

Mama dziękuje wszystkim za życzenia -

Markovym, kteři ji napsali pohadku...
Babičce a Dědovi, kteři skoušeli se dovolat cely den...
Prababcičce z Prostějoviček, kam Mama vřdicky rada jezdi...
Prababci i Dziadkowi i Wujowi, bo też o Mamie myśleli i do niej zadzwonili...
Kathrin, und Bettina, und den allen Arbeitskollegen, die an Mama gedacht haben...
Dem Opa Norbert sagt die Mama auch besten Dank, daß Er geklopft hat...
I wszystkim Przyjaciołom, co smsy przysłali...

Oraz wszystkim innym, co ciepło o Mamie myślą, ale nie dzwonią ani nie piszą, bo tak jak Mama, czasu im w życiu nie starcza. A Mama wie, że myślą i że dobrze życzą, i Mama też o nich pamięta...

A w swoje urodziny Mama postanowiła odpocząć! Wyśpi się nareszcie, bo przecież jutro sobota. A potem razem z Helutkiem, i z Tatą, i z Babcią, Mama zje śniadanie i potem sobie pomyśli - ależ to ja miałam fajne urodziny!

5 comments:

Anonymous said...

Tak wlasnie powiedziala do babci pewna pani kardiolog,ze swoje trzeba w zyciu polezec a nie tylko biegac,pelnia harmonia pomiedzy aktywnoscia i lenistwem i dlatego babcia ucina sobie drzemki z Hel every day,D.

Anonymous said...

ja się nareszcie wyspałem w sobotę, całuję was mocno, marek

Anonymous said...

Zaaklimatyzowana juz chyba babcia wybrala sie dzis z Hel na eskapade starym szlakiem do Olimpiapark 3 Ubahna,pogoda sprzyjala.Teraz przed nami Englischegarten,bye.

Anonymous said...

Hel powoli wchodzi do grona czysciochow i dzis zaoszczedzila jedna pieluche robiac pierwsza w zyciu kupke do nocniczka a babcia z wrazenia chciala wyslac smsa do mamy ale sie stuknela w glowe i powstrzymala,a nastepnie spuscila wode w lazience i oto zaden slad po tym wydarzeniu nie zostal z wyjatkiem tego oto bloga.Zobaczymy co przyniesie jutro.Plan juz jest.Idziemy na spotkanie grupy mieszanej narodowosciowo dzieci do takiego Trefpunkt,D.

Anonymous said...

A ja niestety nie pisalam, nie zyczylam, ale jestem wsrod tych, ktorzy mysla i pamietaja o Mamie i caluja Ja mocno!
Ania