Sunday, October 26, 2008

I znowu niedziela...

6 comments:

Anonymous said...

Bardzo mi przykro ale bez pomocy dziadka babcia nie obrejrzy tego filmu i będzie musiała czekać do czwartku,bo dopiero wtedy nastąpi powrót z podróży służbowej,ale już dzisiaj oglądałam film o Jagódce z rockowym podkładem muzycznym.Jest co oglądać.A poza tym pozdro dla Hel od sąsiadeczki Julci,którą dziś odwiedziłam.D

Anonymous said...

Nie otworzę tego filmu,ale coś wam napiszę,czyli przegląd prasy zagranicznej.
Steps to happiness
Connect-developing relationships
Be active-sports,hobbies
Be curious-noting the beauty of everyday moments
Learn-the challenge
Give-helping
Tylko tyle,pa.

Anonymous said...

Dzisiaj to samo tylko po polsku na onecie,a ja byłam szbsza niż onet!Check email!

Anonymous said...

Przyjechał dziadek i video stało się available,chociaż było unavailable.Jesteśmy pod wrażeniem jak Hel się rozwinęła przez ostatnie sześć tyg.Tata musi się nieżle nabiegać za nią.Babcia tylko czeka kiedy zaczniemy trenować salsę.Ostatnio ćwiczę nawet na przystanku:do przodu,do boku,do tyłu,do tyłu,do boku i do przodu.Hel ma predyspozycje.Pozdro.

Anonymous said...

Let's celebr8 Hallowe'en.Babcia czeka na trick or treaters i myśli,że Hel to będzie niezły tricker,a może treater,albo jedno i drugie.

Anonymous said...

W imieniu Hel postawiono znicze na grobach obu Pradziadków i jeszcze na wielu innych.Dzięki naszemu potomstwu jesteśmy niesmiertelni.Gran