Wednesday, February 27, 2008

Die neue Kamera...

Helenka und Matti waren heute zusammen Kaffee trinken. Sie haben die Mamas mitgennomen - man braucht doch jemanden, der den Kinderwagen schiebt und schaukelt. Dementsprechend hat die Mama eine Möglichkeit bekommen, ihre neue Kamera auszuprobieren...

Helutek poszedł dzisiaj z Mattim na kawę. A ponieważ Mama ma nowy aparat (od wizyty ciotek fotografek spać nie mogła, aparat śnił się jej po nocach. I w końcu Tata się ulitował i pozwolił Mamie zakupić Nowy Aparat Do Fotografowania Helutka), to pofotografowała Mattiego (Helutka Mama fotografować nie mogła, bo Helutek cały czas spał...).

3 comments:

Anonymous said...

Cute boy.My son's nick name is Matis.CU in Munich.

Anonymous said...

Imagine in a year Matti and Hel will pretend kittens and tell us:
I've got hair on my ears.
I've got hair on my head.
I've got hair on my tail.
I've got hair on my legs!

I've got hair everywhere,
From my head to my feet!
I've got hair everywhere,
I'm a kitten and I'm sweet!
Grandma

Anonymous said...

C.d.kto juz się nauczył:

I've got hair on my tummy.
I've got hair on my feet:
And when I lick my body,
I've got hair on my teeth!